MENU

Kompletní vyřízení pojistných událostí

  • Odtahy vozidel v rámci Teplic v čase 6:00–15:30, v pondělí až pátek.
  • Kompletní vyřízení a profinancování pojistné události havarovaných vozidel.
  • Zapůjčení náhradního vozu po dobu opravy v režii pojišťovny.

Jak probíhá řešení pojistné události?

  1. Váš automobil přivezeme k nám do servisu.
  2. Vůz nafotíme dle kritérií pojišťovny.
  3. Vyřídíme za vás průběh pojistné události. Stačí, když nám předáte kopii velkého TP, kopii záznamu o nehodě, případně zápis od policie, kopii řidičského průkazu, klíče od vozu a podepíšete nám plnou moc.
  4. Zapůjčíme vám náhradní automobil (2× Škoda Octavia a 8× Škoda Fabia).
  5. O průběhu stavu pojistné události vás průběžně informujeme.

Spolupracujeme s těmito pojišťovnami

Allianz, Wüstenrot, Česká pojišťovna, Generali, Kooperativa, Česká podnikatelská pojišťovna, Direct, ČSOB, Uniqa