MENU

Kompletní vyřízení pojistných událostí

  • Odtahy vozidel v rámci Teplic v čase 6:00–15:30, v pondělí až pátek.
  • Kompletní vyřízení a profinancování pojistné události havarovaných vozidel.
  • Zapůjčení náhradního vozu po dobu opravy v režii pojišťovny.

Jak probíhá řešení pojistné události?

  1. Váš automobil přivezeme k nám do servisu.
  2. Vůz nafotíme dle kritérií pojišťovny.
  3. Vyřídíme za vás průběh pojistné události. Stačí, když nám předáte kopii velkého TP, kopii záznamu o nehodě, případně zápis od policie, kopii řidičského průkazu, klíče od vozu a podepíšete nám plnou moc.
  4. Zapůjčíme vám náhradní automobil (2× Škoda Octavia a 8× Škoda Fabia).
  5. O průběhu stavu pojistné události vás průběžně informujeme.

Spolupracujeme s těmito pojišťovnami

Allianz, Wüstenrot, Česká pojišťovna, Generali, Kooperativa, Česká podnikatelská pojišťovna, Direct, ČSOB, Uniqa

Vánoční provozní doba

Ve dnech od 20.12. 2024 do 2.1. 2025 máme zavřeno.
Přejeme vám příjemné svátky a vše nejlepší v roce 2025.